Spar Nord: - AaB-sponsorat har stor værdi

2. april 2011 kl. 15:11
- Vores sponsorat hos AaB er et godt eksempel på, hvordan et sponsorat kan bruges til fordel for rigtig mange mennesker.

- Markedsføringspotentialet i sponsoratet er naturligvis meget vigtigt, og det tilskriver vi stor værdi. Men vi er også meget opmærksomme på den værdi, vi får ud af at være sammen med vores kunder og aktionærer til de sportsoplevelser, som AaB leverer, fortsætter John Lundsgaard.

I den lange årrække, hvor Spar Nord har samarbejdet med AaB, er Spar Nord vokset fra at være en regional bank i Nordjylland til i dag at være en national bank med 70 lokale banker fordelt over hele landet. Derfor er forlængelsen af sponsoraftalen med AaB ifølge John Lundsgaard mere oplagt end nogensinde, idet opmærksomheden på Superligaen gør sig gældende over hele landet.

- AaB har længe været et nationalt brand, og i Spar Nord er vi blevet det i takt med, at vi de seneste år har åbnet nye lokale banker over hele landet. Derfor går AaB-sponsoratet fint i spænd med vores ambition om, at vi gerne vil udbrede kendskabet til Spar Nord, uanset om man er fodboldinteresseret i Aalborg, Odense, Hillerød – eller et helt andet sted, lyder det afsluttende fra John Lundsgaard.

Spar Nords nye hovedsponsoraftale udløber 30. juni 2015, og til den tid vil AaB have været hovedsponsor for AaB Fodbold i ti år.

Om Spar Nord
Med 280.000 kunder og flere end 1.500 medarbejdere er Spar Nord blandt de største banker i Danmark. Siden 2002 har Spar Nord åbnet 18 nye lokale banker og tilkøbt ni filialer fra andre pengeinstitutter, og i dag har Spar Nord i alt 70 lokale banker fordelt over hele landet. Spar Nord ejes af flere end 110.000 aktionærer.

'