AaB forbedrer og forlænger aftale med Royal Unibrew

24. september 2015 kl. 09:05

Royal Unibrew har været en loyal samarbejdspartner i AaB i mere end 30 år, og den nye aftale er forlænget til 31. december 2021.

Lars GlinvadAaB’s salgschef Lars Glinvad udtaler:

- Traditionelt er AaB og Royal Unibrew stærke samarbejdspartnere, og vi er særdeles glade for at have fået en ny aftale på plads.

- For AaB’s vedkommende har vi opnået en markant forbedret aftale, der årligt er løftet både i forhold til det rene sponsorbeløb, i investeringer og opgradering af boder samt i forhold til aktivering, så vi sammen kan videreudvikle oplevelsen for vores tilskuere til hjemmekampene på Nordjyske Arena, siger Lars Glinvad.

Royal Unibrew glæder sig ligeledes over, at det mangeårige samarbejde nu også som minimum fortsætter et stykke ind i næste årti:

- Royal Unibrew er stærkt forankret i Aalborg, og derfor hænger Royal Unibrew og AaB også uløseligt sammen, fastslår sponsor- og eventchef Freddy Larsen fra Royal Unibrew.

- Det faktum har vi ønsket at manifestere med en ny forlængelse af vores eksisterende aftale. En aftale der desuden rummer mange spændende perspektiver.  Vi ønsker at være en aktiv del af sporten og kulturen i byen i mange år frem, pointerer Freddy Larsen.

Distrikschef Claus Hansen hos Royal Unibrew tilføjer:

- Med forlængelsen af vores aftale sender Royal Unibrew et stærkt signal til hele Aalborg. Vi er stolte over at være en del af AaB og det stærke netværk, der er omkring klubben. I Royal Unibrew har vi store ambitioner for samarbejdet. For fans og tilskuere er det planen, at der skal sættes yderligere fokus på aktiviteter både før, under og efter kampene, som kan styrke det fællesskab og sammenhold, der kendetegner AaB.

I Danmark er Royal Unibrew  med en række stærke brands den næststørste leverandør af øl og læskedrikke.

'