AaB søger billetpersonale
Brænder du for at give AaB’s tilskuere en god oplevelse, og er du serviceminded helt ud til fingerspidserne? Så er det måske dig, vi mangler som en del af vores billetpersonale.
Til AaB’s hjemmekampe er den gode oplevelse og et højt serviceniveau for publikum et vigtigt fokusområde. Vi bestræber os løbende på at hæve niveauet i forhold til at kunne servicere vores fans så hurtigt som muligt, og altid med et højt serviceniveau.
Kan du genkende dig selv i forhold til nedenstående punkter, så er det måske lige dig, vi står og mangler:
- Du elsker fodbold – endda så meget, at du kan se dig selv arbejde til størstedelen af AaB's hjemmekampe
- Du er omstillingsparat, kan tage ansvar og har ordenssans
- Du er vild med fællesskab, fællessang og stemning
- Du kan lide at arbejde i højt tempo, samtidig med at du yder en god service og oplevelse
- Du har altid et smil på læben, som du flittigt deler ud af til alle omkring dig
- Du har lyst til at være en del af holdet bag Hele Nordjyllands Hold og få en masse fantastiske kollegaer
Bemærk: Du skal som minimum være 18 år.
Jobbet er timelønnet.
Ansøgning
Er ovenstående noget for dig, så skynd dig at sende en ansøgning afsted, hvor du fortæller lidt om dig selv, hvad du har lavet, og hvorfor det lige netop skal være dig, vi vælger, til billet- og IT-ansvarlig Mikkel Kallestrup Johansen på mkj@aab-as.dk. Du kan også sende eventuelle spørgsmål til jobbet til denne e-mailadresse.
Alle ansøgere får naturligvis svar på deres ansøgning.
Ansøgningsfrist: Løbende. Vi tillader os at deaktivere stillingsopslaget, når vi har fundet de rigtige kandidater.