AaB søger en Account Manager til en af Danmarks førende fodboldklubber og Nordjyllands stærkeste brand.
AaB A/S er en af Danmarks førende fodboldklubber og Nordjyllands stærkeste brand. AaB A/S beskæftiger i dag 21 engagerede medarbejdere i administrationen, som er hjemmehørende på Hornevej i Aalborg.
AaB's mission er igennem fodbold at underholde og skabe oplevelser på et økonomisk bæredygtigt grundlag. AaB's vision er at være samlingspunkt for hele Nordjylland og til stadighed være en del af toppen af dansk fodbold – både på og uden for banen.
Vi er i fuld gang med at implementere en ny strategi- og handlingsplan. I den forbindelse ønsker vi at styrke indsatsen med en Account Manager.
Med reference til AaB A/S’ salgschef får du en central rolle i at fortsætte den udvikling og positive vækst, som AaB A/S oplever. Du vil blive en del af et velfungerende team på 7, hvor dine primære opgaver vil være at opdyrke og udbygge nye kunderelationer. Du vil få en mindre platform af eksisterende kunder, men din primære rolle bliver den opsøgende sælger, som trives bedst i spændingsfeltet mellem salg og relationsopbygning. Gennem din adfærd hos de potentielle kunder repræsenterer du AaB’s værdier: fællesskab, troværdighed, passion og professionalisme.
Vi forventer, at du har erfaring med relationsskabende B2B salg, men branchen er ikke afgørende. Vi ser det som en fordel, at du har prøvet kræfter med salg af koncepter, systemer eller serviceydelser i en lidt større virksomhed med en professionel tilgang til salg. Du har dokumenterede positive resultater, kender salgets ABC og ved, at mange indsatser hos kunden giver succes. For dig er en god hverdag masser af besøg hos nye og eksisterende kunder, og du ser værtsrollen til alle hjemmekampe som et ekstra krydderi på en i forvejen spændende stilling.
Som person arbejder du udadvendt, målrettet og vedholdende, og du forstår at åbne døre og lukke salget. Du er stærk i den umiddelbare såvel som den fordybende kontakt og har gode kommunikationsevner. Din arbejdsform er systematisk og struktureret, og du har et godt blik for såvel detaljen som helheder. Du er arbejdsom, motiveres af resultater og mål, samt trives i en rolle, hvor du i høj grad leder dig selv. AaB A/S er kendetegnet ved et højt humør og et godt sammenhold, som du falder naturligt ind i. Du har gode IT-kundskaber, og har du erfaring med brug af CRM-systemer, er dette et plus.
Dit distrikt er Aalborg, hvor du har et stort netværk og ideelt set er bosiddende.
Vi tilbyder dig en spændende og udfordrende hverdag i en dynamisk organisation, hvor du får selvstændigt ansvar i et velfungerende team. Kulturen i AaB A/S er kendetegnet ved korte beslutningsveje, en flad organisation, god humor og en fri omgangstone. Vi forventer, at du selv har en bil til rådighed – kørsel afregnes efter Statens gældende takster.
Rekrutteringen varetages af AaB A/S, så kan du genkende dig selv i de krav, vi stiller, og spejle dig i vores værdisæt, så send en ansøgning til lh@aab-as.dk. For yderligere information om stillingen kontakt venligst salgschef hos AaB A/S, Lotte Hedegaard på +45 4073 1885 eller dyk ned i AaB A/S via vores hjemmeside www.aabsport.dk.
Aktivér marketing-cookies for at se videoen.
Klik her