AaB søger Key Account Manager

13. april 2015 kl. 12:37

AaB A/S er en af Danmarks førende fodboldklubber og Nordjyllands stærkeste brand. AaB A/S har vist stærke sportslige resultater de seneste år, står med en stærk organisation, samt solide ambitioner og visioner, både inde på banen og udenfor.

AaB A/S beskæftiger 16 engagerede medarbejdere i administrationen, som er hjemmehørende på Hornevej i Aalborg Ø.

AaB A/S er i fuld gang med at implementere en ny strategi- og handlingsplan og i den forbindelse ønsker vi at styrke os yderligere over for nuværende samt kommende sponsorer og til dette søges en:

KEY ACCOUNT MANAGER TIL SALG AF OPLEVELSER
- Du kan score de bedste relationer og resultater B2B


Med reference til AaB A/S’ salgschef får du en central rolle i at fortsætte den udvikling og positive vækst som AaB A/S oplever. Du vil blive en del af et velfungerende team på 4, hvor dine primære opgaver vil være at opdyrke og udbygge nye kunderelationer.

Du vil få en platform af eksisterende kunder, men vi forventer at du kan udbygge denne platform, da du har et huntergen, som gør at du trives i den opsøgende rolle. Vi forventer ligeledes at du er god til at bygge relationerne, således at eksisterende kunder får en seriøs og nærværende behandling der gør at de ser sig selv som langsigtede partnere i AaB A/S.

Vi ser gerne, at du har interesse for fodbold, dog er det ikke afgørende om du er sportsfanatiker.  Du er til gengæld specialisten indenfor salget og mestrer salgets teknikker fra canvas, møder, salg, opfølgning og pleje.

Produktet du skal beskæftige dig med, er en oplevelse, hvilket betyder at du skal kunne forholde dig til noget immaterielt og den værdiskabelse der ligger heri. Det er vigtigt at du har lyst og evne til at arbejde med forskellige kundetyper- og segmenter.

  • Du er kontaktskabende, resultatorienteret og udadvendt.
  • Du er grundig og detaljeorienteret i dit arbejde og sætter en ære i at levere kvalitet.
  • Du er fokuseret og evner at have flere bolde i luften på samme tid.
  • Du har gode samarbejdsevner, er robust og holder hovedet koldt, selv når det går stærkt.
  • Du kommunikerer direkte og let forståeligt.
  • Du er team-player og bidrager gerne med input til den fortsatte udvikling.
  • Du kan sælge på en kompetent og tillidsvækkende facon og så er du en selvstarter, som motiveres af egne resultater.
  • Du er erfaren i brugen af IT, herunder CRM og ser værdien heraf, ligesom din administrative profil er veludviklet.

Dit distrikt er Aalborg, samt området nord for Limfjorden, hvorfor du ideelt set er bosiddende i distriktet.

Vi tilbyder dig en spændende og udfordrende hverdag i en dynamisk organisation, hvor du får selvstændigt ansvar i et velfungerende team. Lønnen forhandles individuelt og vil være med udgangspunkt i en fast grundløn, samt provision og en bonusaftale, ligesom der er firmabetalt pension. Du vil blive afregnet kørsel i egen bil efter Statens gældende takster.

Kan du genkende dig selv i de krav, vi stiller, så send en ansøgning som Word eller PDF fil mærket ”215-AAB” (skal fremgå af emnefeltet i mailen) til job@sensu.dk. Jobbet ønskes besat snarest muligt, men vi venter gerne på den rigtige.

For yderligere information om stillingen kan henvendelse rettes til Sensu A/S, Jan Varberg på + 45 5151 5422 eller John Tveit på +45 2077 4333

'