AaB søger account manager til salg af oplevelser

7. april 2016 kl. 13:17

AaB A/S er én af Danmarks førende fodboldklubber og Nordjyllands stærkeste brand. AaB A/S har vist stærke sportslige resultater de seneste år, står med en stærk organisation, samt solide ambitioner og visioner, både på og udenfor banen.

AaB beskæftiger i dag 19 engagerede medarbejdere i administrationen, som er hjemmehørende på Hornevej i Aalborg.

AaB's mission er igennem fodbold at underholde og skabe oplevelser på et økonomisk bæredygtigt grundlag. AaB's vision er at være samlingspunkt for hele Nordjylland og til stadighed være en del af toppen af dansk fodbold – både på og uden for banen.

Vi er i fuld gang med at implementere en ny strategi- og handlingsplan. I den forbindelse ønsker vi at styrke indsatsen med en

ACCOUNT MANAGER TIL SALG AF OPLEVELSER
Fællesskab – Troværdighed – Passion - Professionalisme

Med reference til AaB A/S’ salgschef får du en central rolle i at fortsætte den udvikling og positive vækst som AaB A/S oplever. Du vil blive en del af et velfungerende team på fire, hvor dine primære opgaver vil være at opdyrke og udbygge nye kunderelationer. Du vil få en mindre platform af eksisterende kunder, men din primære rolle bliver den opsøgende sælger, som trives bedst i spændingsfeltet mellem salg og relationsopbygning. Gennem din adfærd hos de potentielle kunder repræsenterer du AaB’s værdier; fælleskab, troværdighed, passion og professionalisme.

hummel_generel_2Vi forventer du har en salgsbaggrund, men branchen er ikke afgørende. Vi ser det som en fordel, at du har prøvet kræfter med salg af koncepter, systemer og eller produkter i en lidt større virksomhed, med en professional tilgang til salg. Du kender salgets ABC og ved at mange indsatser hos kunden giver resultater. For dig er en god hverdag, masser af besøg hos nye og eksisterende kunder og ikke bag skrivebordet. Du har selvfølgelig et stort hjerte for Hele Nordjyllands Hold og vil se værtsrollen til alle hjemmekampe som et ekstra krydderi på en i forvejen spændende stilling.

Som person arbejder du udadvendt, målrettet og vedholdende, og du forstår at åbne døre og lukke salget. Du er stærk i den umiddelbare såvel som den fordybende kontakt og har gode kommunikationsevner. Din arbejdsform er systematisk og struktureret, og du har et godt blik for såvel detaljen som helheder. Du er arbejdsom, motiveres af resultater og mål, samt trives i en rolle, hvor du i høj grad leder dig selv.  A/S er kendetegnet ved et højt humør og et godt sammenhold, som du falder naturligt ind i. Du har gode IT-kundskaber og har du erfaring med brug af CRM-systemer er dette et plus. 

Dit distrikt er Aalborg samt Vendsyssel, hvorfor du ideelt set er bosiddende i distriktet.

Vi tilbyder dig en spændende og udfordrende hverdag i en dynamisk organisation, hvor du får selvstændigt ansvar i et velfungerende team. Kulturen i AaB A/S er kendetegnet ved korte beslutningsveje, en flad organisation, god humor og fri omgangstone. Vi forventer du selv har en bil til rådighed - kørsel afregnes efter Statens gældende takster.

Kan du genkende dig selv i de krav vi stiller og spejle dig i AaB’s værdisæt, så send en ansøgning som Word- eller PDF-fil mærket ”319-AAB” (skal fremgå af emnefeltet i mailen) til job@sensu.dk. Jobbet ønskes besat inden udgangen af april, så tøv ikke med at sende din ansøgning.

For yderligere information om stillingen kan henvendelse rettes til Sensu A/S, John Tveit på +45 2077 4333. 

'