AaB og adidas forlænger til 2016

4. april 2012 kl. 09:00

AaB’s administrerende direktør Poul Sørensen udtaler:

- Med adidas som partner er AaB’s spillere og trænerstab sikret udstyr af højeste kvalitet.

- Aftalen markerer samtidig starten på en mere offensiv salgsindsats fra vores side af AaB-merchandise. En opgave der hidtil har været outsourcet, siger Poul Sørensen.

Hos adidas er der ligeledes glæde over aftale-forlængelsen:

- Vi har været tilfredse, siden vi tilbage i 2009 igen fik en aftale med AaB, som både nationalt og ikke mindst i regionen har et stærkt brand. En forlængelse er derfor naturlig, siger Mikkel Christensen, country manager hos adidas Group Danmark.

- AaB har præsenteret nogle spændende salgsmæssige tiltag på merchandise-området, hvilket bare er yderligere et incitament for denne aftale, tilføjer Mikkel Christensen.

AaB’s nye adidas-hjemmebanetrøje præsenteres i sommeren 2012, mens en ny udebanetrøje bliver lanceret ved juletid.