AaB indgår længerevarende beklædningsaftale med hummel

14. oktober 2015 kl. 08:30

AaB har tidligere i en årrække samarbejdet med hummel. Således var AaB iklædt hummel, da både det første og det tredje mesterskab blev sikret i henholdsvis 1995 og 2008.

SS3AaB’s administrerende direktør Stephan Schors udtaler:

- Med hummel får vi en national medspiller med regional forankring. Det er meget tilfredsstillende, at der er tale om en lang aftale, og vi glæder os til det kommende samarbejde med hummel, der, udover rollen som tøjleverandør, deler vores tanker omkring blandt andet CSR-projekter og kommercielle tiltag og initiativer på eksempelvis de digitale platforme.

- Alt dette vil medvirke til at underbygge og forstærke opbakningen til AaB fra hele Nordjylland, og vi glæder os til at implementere samarbejdet med hummel i vores strategiplan, lyder det fra Stephan Schors, som tilføjer:

- Aftalen med hummel betyder samtidig afsked med vores nuværende partner adidas, som vi gerne vil takke for et godt og positivt samarbejde gennem fem og et halvt år.

hummel_Sport_Logo_sortAaB’s sportsdirektør Allan Gaarde glæder sig ligeledes over aftalen:

- Hummel er et kvalitetsmærke, og med et glimt i øjet kan vi konstatere, at momentet passer, da vi som bekendt nu har vundet fire danske mesterskaber, hvoraf det første og det tredje blev skabt i hummeltrøjen.

Også Nordisk Sponsorchef i Hummel, Lars Westergaard, ser frem til at genoptage partnerskabet med AaB:

- AaB er en af landets største og mest traditionsrige klubber, og vi søger meget historien med vores hold, hvor vi i fællesskab kan bringe den ud lokalt, nationalt og meget gerne også ud over landegrænserne.

- Hummels mission er at forandre verden gennem sport, hvilket er ryggraden i virksomheden. Den mission er essensen af alle vores værdier og fundament for vores Company Karma-strategi, og dette giver hummel en stærk differentiering som sportsbrand, fortæller Lars Westergaard.

- Vi deltager i kerneprojekter i eksempelvis Afghanistan og Sierra Leone, og aftalen mellem AaB og hummel er ikke blot et sponsorat, men også en fælles front for et kollektivt mål.

- Det er ligeledes planen, at spilletrøjerne skal indeholde relevant storytelling, og vi glæder os til at præsentere vores idéer og det nye design, understreger Lars Westergaard.

Den nye aftale med hummel gælder til 30. juni 2021.

Besøg hummels officielle hjemmeside www.hummel.net.