De to store nordjyske oplevelsesvirksomheder AaB og Nibe Festival har indgået et toårigt guldpartnerskab for at styrke hinanden.
AaB og Nibe Festival er to store spillere inden for oplevelsesindustrien i Nordjylland, og nu går AaB og Nibe Festival sammen om et guldpartnerskab, der kan skal løfte udviklingsmulighederne på både fodboldbanen og musikscenen.
- Nibe Festival er et stort og anerkendt brand i Nordjylland, og med dette samarbejde ønsker vi at stå sammen og få gavn af hinanden til fordel for begge parter, siger AaB’s salgschef Morten Brinkmann.
- Vi glæder os for eksempel til at kunne give nogle af vores øvrige partnere fantastiske oplevelser i samarbejde med Nibe Festival, ligesom samarbejdet også kommer frivilligheden hos Nibe Festival til gode, siger Morten Brinkmann.
Udover at gavne frivilligheden vil Nibe Festival gennem det toårige partnerskab blandt andet også få eksponering på Aalborg Portland Park samt mulighed for at styrke B2B-samarbejdet med AaB’s øvrige partnere gennem fodboldrelevante arrangementer.
- Samarbejdet mellem Nibe Festival og AaB er en manifestation af vigtigheden af, at vi som to store kulturinstitutioner i Nordjylland kan løfte os sammen og gøre kulturen i Nordjylland endnu stærkere, siger Nibe Festivals Peter Møller Madsen.
- På denne måde får vi spillet hinanden gode ved at drage nytte af hinandens muligheder inden for netværk og arrangementer, og som sidegevinst er det også noget, der forhåbentlig kan gavne frivilligheden og erhvervssamarbejdet, siger festivallederen.
Årets udgave af Nibe Festival, hvor blandt andre Black Eyed Peas og Tom Jones kan opleves, løber af stablen fra onsdag 29. juni til lørdag 2. juli.