Berigtigelse til dagsorden til ordinær generalforsamling i Aalborg Boldspilklub A/S

3. april 2014 kl. 14:31

Offentliggjort dagsorden 1. april for den ordinære generalforsamling torsdag den 24. april 2014 i Aalborg Boldspilklub A/S pkt. 5d berigtiges hermed til følgende ordlyd:

d) En enig bestyrelse stiller forslag om, at generalforsamlingen bemyndiger bestyrelsen til at forhøje selskabets aktiekapital. I den forbindelse udgår vedtægternes nuværende § 4.4 - § 4.6 og erstattes af følgende: ”Bestyrelsen er i et tidsrum af 12 måneder regnet fra d. 24. april 2014 bemyndiget til at forhøje selskabets aktiekapital ad én eller flere gange med indtil nom. kr. 62.963.155, hvilke aktier skal være ligestillet med den bestående aktiekapital. Udvidelse af selskabets aktiekapital skal ske med fortegningsret for selskabets aktionærer og kan ske til favørkurs. De nye aktier skal være omsætningspapirer og lyde på navn og være noteret i selskabets ejerbog. Der skal ikke gælde indskrænkninger i de nye aktiers omsættelighed, og ingen aktionær skal være forpligtet til at lade sine aktier indløse helt eller delvist. Aktierne bærer ret til udbytte fra det tidspunkt at regne, der fastsættes af bestyrelsen, dog senest fra det regnskabsår, der følger efter kapitalforhøjelsen.

Den eneste ændring i forhold til den tidligere offentliggjorte ordlyd er således, at tallet nom. kr. 37.037.150 ændres til nom. kr. 62.963.155.

LÆS HELE DAGSORDENEN OG INFORMATION OM TILMELDING TIL GENERALFORSAMLING VIA DETTE LINK.